Direktlänk till inlägg 18 augusti 2009

ask for the moon

Av Malin Söderström - 18 augusti 2009 00:24

Skulle ju egentligen på Broder Daniel i torsdags... Jag och Martin skulle vara hos Li & Joel innan vi skulle iväg. Började spela Buzz, alla mot varandra först ett par gånger.. Sen tjejerna mot killarna! ;D Mycket trevligt. Vi blev kvar där till tolvtiden då dom skulle lägga sig. Då gick vi hem till mig, lyssnade på musik o pratade. =) 



I fredagskväll var jag hos Martin. Tog med mig mitt Supernintendo! :D Kommer alltid ligga mig lika varmt om hjärtat. Såå många fina minnen. När jag spelar det, blir jag som en helt annan person. Tryggheten växer i mig, o känner mig.. lycklig. Vi spelade Yoshi Island och Donkey Kong! :) Sen blev det en himla massa prat som vanligt, du öppnar mig.


I lördags kom Magda på jobbet o hämtade min nyckel. Hon skulle egentligen bara sitta framför datorn hos mig, o jag hade tänkt spela tvspel efter jobbet. MEN efter ett par samtal blev det lite ändringar ;D Då jag slutade gick jag förbi Martin, vi gick hem till mig för att förfesta..  Det var vi, Magda, Felicia, Anton, Agge, Krajlo, André, Kenny och Matilda. Blev en massa sång och bus. Sen tog vi bussen till selånger. Där hände en massa sjuka saker, som man iochförsig är van då man umgås med de gamla goda gänget! ;D Jag o Magda åkte hem till mig o sov, men vaknade runt 4 då någon bankade på dörren. Kenny ville låna soffan. ;p


I söndags gick jag o Magda och åt frukost på Mcdonalds. Börjar bli standard ;p Sen hem igen, pratade en massa om gårdagen med Kenny. Han berättade om sina äventyr på natten. Haha. Vi fick sällskap av Anton o Agge också. Han hade också haft en obekväm natt ;p Senare på kvällen gick vi och åt på  Dragon House. Låg o såg family guy till 23tiden då de drog hem. Jag o syster tog på oss myskläderna o masserade varann. :) Såg på Hem till Midgård. 


Idag måndag  efter jobbet åt jag biff och potatis hemma med Sys innan hon skulle åka med bussen hem . :/ Gick hem till Martin o umgicks med han och Tim. :) Spelade lite supernintendo, sen visade M oss en ny lek. "Land och stad", det var kul. Har nästan nyss kommit hem. 


Måste lägga mig snart, ska upp 6:30. Blä


Uppskattar inte alls att sova ensam längre. 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards