Alla inlägg under juli 2008

Av Malin Söderström - 14 juli 2008 13:57

Jag börjar bli sjuk. :/


svettas, ont i halsen och tung i huvet.


Igår så jobbade jag, sen svullade jag precis som alla andra dagar! Frukost, lunch, middag, mellanmål, nötter och chips med dipp! Gudomligt gott, men snacka om att jag frossar! Blev så slut i kroppen efter alla mängder, att jag knappt orkade resa mig upp.


Känner mig fan äcklig för alla sjuka mängder jag proppar i mig varje dag.

Men, det jobbiga är att ifall jag är utan mat ett par timmar blir jag på dåligt humör, känslig och ruggigt energilös. Och för den delen älskar jag mat!



Av Malin Söderström - 13 juli 2008 16:34

snacka om att ingen dag, är den andre lik.

Samtidigt som varje dag ÄR den andre lik.



Har världens sämsta dag på jobbet. Går pissdåligt.

Försöker hela tiden , efter varje misslyckat samtal  ändra min inställning. Försöker tänka positivt. Men sen kommer nästa samtal. Då raseras hela den där "Glada-Malin fasaden".


Varför ska man vara så himla ofokuserad? Skärpning nu, Malin,Förihelvete!


Av Malin Söderström - 12 juli 2008 19:59

kan ju säga att jag nog aldrig känt mig såhär ensam i hela mitt liv.

Alla gör något o har kul, om man ska gå efter MSN.

De andra jag känner, är med sina kära eller sina nyfunna vänner.


Har inge batteri på telefonen snart heller så jag kan inte ens ringa mamma och gnälla.


Blir det verkligen bättre av att bo ensam? Kommer nog inte bli mindre ensamt direkt.



Av Malin Söderström - 12 juli 2008 10:58

Ena dagen ligger man omslingrade nakna, tätt intill varandra en hel kväll och uttrycker passionerad kärlek för varandra.

Den andra dagen ligger man och gråter sina ögon uppsvällda, och säger Farväl.



Det är anledningen.

Av Malin Söderström - 11 juli 2008 22:07

Sitter på jobbet och passar på att skriva några ord medan jag väntar på samtal...


Har haft en rolig dag idag faktiskt :) Har haft många "annorlunda" samtal.

Blandannat så ringde en gubbe in och ville jag skulle gå in på blocket och titta efter någon moppe till honom. Sen för en stund sen så ringde det in en lite berusad dam som ville ha några sångtexter. Haha! "Skicka refrängen på SMS".


Annars så är jag allmänt tankspridd och virrig , som vanligt. Tänker konstant så jag blir alldeles frånvarande.


Önskar jag bara kunde komma fram till något, och sen bara göra det. Som vanligt bråkar förnuftet och känslan.

Av Malin Söderström - 11 juli 2008 13:18

Igår hade jag en svullodag.


Åkte med Ylva o hennes karl till Max och åt lunch. Var tvungen att beställa två stycken smält ost också.. Huur gott som helst! Sen låg jag i soffan hemma hos Ylva några timmar. Åt en macka. Sen GICK jag faktiskt bort mot Nacksta. Köpte tre panpizzor, åt dom. Sen låg jag i soffan o sängen resten av kvällen. Men, då brände jag ju iaf några kalorier ;)


Nu sitter jag o lyssnar på en av världens bästa låtar, sen om cirka en timme ska jag gå o jobba. Jobbar hela helgen! Gör mig inget, för jag har ingen lust att festa eller nåt.


Ciao!

Av Malin Söderström - 11 juli 2008 13:11

See the stone set in your eyes
See the thorn twist in your side
I wait for you

Sleight of hand and twist of fate
On a bed of nails he makes me wait ,and I wait without you

With or without you
With or without you

Through the storm we reach the shore
You give it all, but I want more and I'm waiting for you

With or without you
With or without you
Ah ha
I can't live with or without you

And you give yourself away ..

My hands are tied
My body bruised
He's got me with nothing to win and nothing left to lose .

Av Malin Söderström - 9 juli 2008 16:43

Har en kvarts rast...


Igår så var jag o Ylva o åt lunch tillsammans på stan, efter jag hade varit o tittat på lägenhet vid dragonhouse :) Flyttar dit om 3 veckor! Jättemysig och ligger ju centralt... Är förväntansfull!


Efter det så jobbade jag.. Till 01 inatt! Brukar gilla jobba kväll, för det är så lite folk här och det ringer inte LIKA mycket.. Men igår gjorde det! Måste ha kraschat nåt nånstans, för det var tilloch med kötid! Så, jag var skapligt trött och svettig efter kvällens slut.


Ska åka till ljunga imorrn o hämta lite kläder o umgås..


Nu ska jag jobba vidare!

Ovido - Quiz & Flashcards