Alla inlägg den 5 december 2008

<3

Av Malin Söderström - 5 december 2008 11:13

Vet du hur mycket jag Älskar dig ? Känner så mycket kärlek att jag vill knipsa fast din hud emot min, så att du alltid är vid min sida.



Av Malin Söderström - 5 december 2008 08:26

Kommer på jobbet varje dag med blåa påsar under ögonen.. Undra vad faan dom tror om mig egentligen. Det vill jag inte veta ;P

 Anledningen för mina påsar, är ju naturligtvis att jag inte sover som jag ska. Det är bara för att jag är så tjurig och vill ta vara på varje ledig minut jag har..

=)



Det är värt att vara grisigt trött idag iaf. Låg och pratade med Tove några timmar inatt. Som vanligt finns det ingen hejd.  Så obeskrivligt skönt att kunna säga exakt vad man tänker. Pratade om taktik blandannat. ;)


Klockan var ställd på 6:30. Blev väl typ 3 timmar sömn..

----


Nu hoppas jag dagen går fort. Bestämde spontant igårkväll  att Tove ska till stan imorrn! :D Stoffe kommer också.  Saknar er båda! Ragge ska nog joina oss med.. Blir karaoke ! =) Vet dock inte hur det kommer gå, pågrund av min förkylning.. Men litegrann kan jag nog tralla! ^^



Djävulskt obehagligt det är med feber. Rinner svett av mig, samtidigt som jag får rysningar längs hela kroppen av kyla

Ovido - Quiz & Flashcards