Alla inlägg den 11 december 2008

Av Malin Söderström - 11 december 2008 13:20

Jag har sedan jag blev 13, gått upp och ner i vikt hela tiden.. Går upp 5 kilo.. Går ner 5 kilo... Går upp 5 kilo.. .


Nu har jag blivit kramgo-kropp-Malin igen.

När jag flyttade in i lägenheten var jag benrangel-Malin.


Vet inte vad det beror på, för jag har samma livsstil hela tiden.. Har alltid ätit så här mycket, och tränar inte.


Teorin med att man gå ner i vikt då man mår psykiskt dåligt, och går upp då man mår bra stämmer heller inte på mig. För förra sommaren när jag mådde värre än nånsin så var jag i kramgo-Malin-formen.



Hmm? Jag sitter inte och säger att jag är TJOCK. Men,  jag sitter o funderar på lite anledningar till mina konstanta kroppförändringar.


Kan även tillägga att jag verkligen känner mig obekväm i min kropp då jag är lite mulligare som jag är nu.  Är hellre benrangel-Malin.



Låter kanske sjukt.. Då låter jag det göra det... Detta är min blogg, och mina tankar.


--------


Vill bara tillägga att FYFAN vad jag blir påverkad i humöret då jag ska få mens.  Är sådär pinsamt överdramatisk idag.  Och så mycket humörsvängningar att jag skäms ögonen ur mig så fort jag  inser det.


Hormonerna är läskiga! Fick frågan på jobbet ifall jag hade druckit socker till frukost. Eftersom jag ena sekunden är överenergisk , sen så ser jag ut som en ledsen liten hundvalp. Sen blire fnitterattack. Sen är jag så elak att jag slår hårt på tangenterna. Sen helt plötsligt glittrar ögonen...



Funderar på att leka struts och köra ner huvet i sanden.

Av Malin Söderström - 11 december 2008 08:53

Ojoj vad jag har hemlängtan redan.. Vill tillbaka till min inbjudande säng :(


Har fått så himla mysigt på sovrummet nu..För det första sover jag jättebra i den nya sängen. Har nya röda sängkläder, många kuddar o två täcken. Så mysigt! Älskar att bre ut mig och rulla runt o snosa  ^^  Har även fixat sängbord nu , som det står en stor rund lampa på.. Röd givetvis ;) Det är ett otroligt behagligt ljus och jag blir alldeles varm innuti och känner trygghetskänslor.



Haha det var en ganska ingående beskrivning på mitt sovrum. Märks det att jag är TRÖTT?  Erkänn att ni blir lite småsugna att krypa ner ni med ;P



 ---

Får sudda mycket då jag skriver, blir fel bokstäver typ hela tiden. Jag ser som en kratta. Vad har hänt? Verkligen allt är suddigt. Allt är som smetiga färgklickar som rinner ut åt olika håll. Det flimrar.. Svartnar o åker ihop.




Ovido - Quiz & Flashcards