Alla inlägg den 8 december 2008

Av Malin Söderström - 8 december 2008 15:56

Så var ännu en helg slut.. Tiden bara rusar iväg, och jag sitter och tittar på med en suddig blick.


Helgen har iallafall varit jätte bra! =)


I fredags efter jobbet så kom Daniel, Linda o Tove och hämtade upp mig. Vi åkte till Ming Palace och åt middag. Som vanligt, så mådde jag jättegott och njöt av deras sällskap. Vi satt och skratta o tjoa på som vanligt, och kanske inte riktigt tänkte på att vi var på 'finrestaurang' om man säger så ;)


Efter middagen så åkte jag o Tove hem till mig o började göra oss i ordning.. Sen kom Stoffe... O James en sväng.. Vi spelade Vattenfall, som vanligt :P Vi skulle ju egentligen på krogen allihopa, men jag mötte upp min granne i trappen och han hade fest.. Så, vi öppnade våra dörrar och folket sprang emellan :P Blev mycket folk.. Uppskattningsvis cirka 30 stycken sammanlagt.


De enda jag kände som var där var Stoffe, Tove, Tessan och Ragge. :P Men, jag hade iaf kul! Roligt att lära känna nytt folk med! :) Blir nog fler grannfester framöver ;) Hihi!  


I lördags slappade jag med Stoffe hela dagen.. Vi låg i soffan, sen gick vi på stan o tittade lite på den där "skiduppvisningen" :P Vet inte vad man ska kalla det;)  Senare så åkte jag till skönsberg. Där blev det 4 glas vin, chips & dipp och tv-titt..  Skön kväll!


I går söndag, så blev det tvspel nästan hela kvällen. Var såå sugen på det.. Love it! :) Blev även en hel del städning sen fredagen ;P



Jobbar idag.. Och jag är så glad.. Jag började 14:00..  Inom en kvart fick jag två positiva  meningar sagda till mig.

 Min chef frågade mig ifall jag var sugen på fast anställning (!) .. Självklart!! :)  Så, 1 januari är jag fast anställd. Känns tryggt!

Sen så hade jag medlyssning av en handledare... Fick bara en kommentar efteråt  "Det enda jag har att säga är: Kanonbra som vanligt!"


Man behöver höra sånt ibland, för att stärka sitt självförtroende lite. Det är så lätt att man trycker ner sig själv och tänker dåliga tankar.



Ovido - Quiz & Flashcards