Alla inlägg den 20 december 2008

Av Malin Söderström - 20 december 2008 18:47

Igår på dagen kom Petra o hälsade på =) Det var mycket trevligt att surra en massa. Hoppas det inte tar allt för lång tid till nästa gång.. Men känner jag oss rätt , så ;O Sorgligt nog händer det alltför sällan!


Efter det så blev det en liten tripp på stan med Stoffe o Tessan.. Sen hem till mig o umgicks med grannen o hans vänner. Alltid trevligt, så kul att vi lärt känna varann! :) Har alltid roligt i deras sällskap.


Festade på, sen vid tolv så la jag ner festandet o gick o mötte upp Christian på jobbet istället.  Sov väl ungefär 4 timmar sammanlagt. Lyssnade på skivan ungefär fyra gånger om o hade det mysigt.


När han gick på jobbet idag så gick jag hem.. Gick in till grannen o umgicks med dom tokarna en sväng innan det var dags för mig att gå till jobbet med! Slutar 00... Då blire att umgås vidare! ;D




Känner så sjukt mycket Kärlek,

bultar hårt i bröstet.



Men till vilken jävla nytta? Kan ju lika gärna slita ut hjärtat, hoppa på det och slänga det till något hungrigt monster.. Skulle inte kännas någon skillnad. Vore ju bättre istället för att dra ut på lidandet.   

Är som att jag utsatt mig  för ett långt utdraget självmord. Dör en bit om dagen.  





Ovido - Quiz & Flashcards