Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Malin Söderström - 7 januari 2009 12:43

Jag har blivit utmanad av Petra:




4 av mina favoritprogram på TV

*Family Guy

*Simpsons

*Sex and the city

*Gossip girl


(O många till)



4 saker jag gjorde igår

*Kramades med den mysigaste.

*Kollade på family guy.

*Såg "Jiddra inte med Zohan", med Christian. -Asbra!

*Åt som vanligt som en gris.






4 saker som jag ser fram emot

*Utvecklas ännu mer som människa och bli starkare.

*Åka till London med mormor =)

*Dela magi och kärlek med mina nära.

*Lunchen! ;P  HUNGRIG, som vanligt.





4 av mina favoritrestauranger

*Ming Palace

*Shish kebab

*Jops

*Cupolen





4 saker på min önskelista:

*Resa till egypten och ta del av historien.

*Bli av med ångest och oro.

*Våga mer.

*Bli duktigare på att prata.





4 personer jag utmanar:

*Tessan

*Therese

*Helené

*Sofie



---------------------------------


Längesen jag skrev här nu.. Kom hem ifrån vemdalen i fredagsnatt.. Sen dess har jag inte orkat skriva nåt. Ska uppdatera då jag kommer hem senare. Jobbar nu. Känns ovant, blir att man får "lära sig på nytt" då man varit borta ett tag.. Men, det går rätt bra ändå! =) Ska smälla i mig frukt nu på rasten, för jag är svinhungrig. Har inte lunch förrns ungefär två timmar. :( 



Hörs sen!  Tjaaao


Ovido - Quiz & Flashcards