Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Malin Söderström - 26 januari 2009 12:46

Igår efter jag varit hemma och degat ett tag, så mötte jag upp Johan på stan. Vi gick till tandori och åt middag! Det var trevligt. Catchade upp en massa! =) Sen var vi hemma hos mig en liten stund och kika på TV, sprängfyllda med mat. Orkade inte ens skratta :P Sen när han gick hemöver, så gick jag hem till C. Han ville ha sovsällskap, o det ville jag med! ;)


Lekfullt och passionerat kittlande längs hela kroppen.



Färgade även håret igår igen. Har färgat det mörkbrunt nu tre gånger på ett halvår. Mitt hår verkar inte ta åt sig färg, för att det försvinner efter ett par veckor bara. Störande!



Nu sitter jag på jobbet och är helt slut. Har sträckt låren och foten. Sovit en aning för lite också! ;P Får se vad kvällen har att erbjuda.



Ovido - Quiz & Flashcards