Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Malin Söderström - 20 januari 2009 18:01

Detta är min lyckodag. :D


* Hade en superdag på jobbet, nog den bästa sen jag började.

Så många fina ord och varma känslor.


*Gick till synoptik efter jobbet, och fick höra att jag inte behöver betala ett endaste öre på mina glasögon.


*Påväg hem från synoptik gick jag in på H&M för att köpa en foundation, vi började prata om hårfärg och den otroligt snälla kvinnan la ner en förpackning hårfärg i min påse och sa att hon bjöd på den.



Nu ska jag lägga mig på soffan och njuta av att jag känner sån otrolig lycka och ta vara på varje liten stund av denna ljuvliga känsla.



Snälla, underbara Lycka. Besök mig oftare. ^^ 

Av Malin Söderström - 20 januari 2009 14:33

Känner mig så otroligt glad idag och så tacksam.


Igårkväll hade jag o Emilia en mysig sleepover hemma hos mig. Det blev en massa fika och te, och sen drog vi på oss myskläder och la oss i min säng o läste =) Jag hade ett passionerat intresse för böcker förut, men lusten och orken har försvunnit med tiden tyvärr..  Men du har gett mig tillbaka motivationen till att ligga och slappna av och drömma mig bort med en bok ihanden.  Goa du!


Idag är jag mentor hela dagen, har en kort rast nu. Har varit jätteroligt, och jag känner att detta får mig att växa enormt. Att jag får det här ansvaret är verkligen en kick för mitt självförtroende. Nu är jag alldeles gråtfärdig, fick en sån fin komplimang från handledaren nyss.


TACK :)



Ovido - Quiz & Flashcards