Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Malin Söderström - 14 januari 2009 14:18

Kände mig väldigt ynklig och sårbar igår. Så jag ringde Emilia för lite sällskap. Vi åkte o köpte en varsin godispåse o sen hem till mig! =) Satt i mjukiskläder och åt godis & pratade en massa. Sen blev vi sugna på mackor och te. Så vi smällde i oss sisodär 5 mackor var och ett par koppar te ;P

Vi pratade till klockan 2 ungefär, sen sussa vi så gott ^^


TACK för sällskapet, vännen. Allt känns så okomplicerat då jag pratar med dig.


----


De flesta tappar aptiten då de känner sig nere. Jag hetsäter. Blir alltid masochistisk då jag känner mig sårbar. Så då som exempel plågar jag min kropp genom att äta sjukligt stora mängder mat. Sen kan jag knappt andas eller röra mig efteråt.


Har tvångstankar då det gäller mat. Så fort det står något ätbart på bordet så MÅSTE jag äta upp det, hur mätt jag än är.

Sen så tar ångesten över.

Ovido - Quiz & Flashcards