Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Malin Söderström - 24 januari 2009 17:25

Ringde Tove för en timme sen med fullständig panik i kroppen.


Jag måste bort. Jag pallar inte att leva här längre. Vill ha ny omgivning och en ny start. Är 20 år , och har alla livets möjligheter framför mig men sitter bara här och tittar på medan livet passerar. Det måste ske något! Är inte såhär jag ville att mitt liv skulle se ut.. Jag vill ha kul, se saker och utveckla mig.



Hon är den enda i världen som har kraften att lyfta mig då jag ligger platt på golvet. Få mig att ställa mig rakt och lysa bort det mörka.


Vi pratade om att ta en resa ihop, leva livet och komma bort från det som känns gnagande och se det från ett annat perspektiv.


Nu har paniken släppt, och det är än en gång tack vare dig, min andra halva Tove Eriksson. Du får mig att känna ren lycka.


I will never leave you,

I will love you til the end of time.

Ovido - Quiz & Flashcards