Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Malin Söderström - 7 juni 2009 18:59

I fredags var jag , Stoffe, Johan och Sulan hemma hos mig. Efter många om och men så gick vi iväg mot sallyhill till en karl vid namn Stefan. Var kul att träffa Linda, var längesen nu. Kusinvitamin.


Jag o Stoffe hamnade på MAX, sen vandrade vi hem till mig.


I lördags var jag död igen. Låg i sängen precis hela dagen och kvällen, förutom då vi släpade oss ut o köpte frukost på Subway. Psykiskt utmattad. Tankarna virvlar så snabbt fram och tillbaka att jag tappar balansen. Har sovit onaturigt mycket senaste veckan.


Är på jobbet nu.. Känns så trist, Erika har slutat. :/ 

Vi måste hitta på nåt snart, du fascinerande kvinna! =)  


Imorgon kommer äntligen Martin hem! :D Overkligt vad denna vecka varit lång. Känns som att det var jättelängesen vi sågs. Lär inte kunna sluta le. Du har den effekten på mig. 

Ovido - Quiz & Flashcards