Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Malin Söderström - 24 juni 2009 19:25

I fredags efter jobbet åkte jag tåg med Stoffe till Ljungaverk. Åt potatisgratäng o fläskfilé med familjen. :) Sen gick jag bort till Carro. Catchade upp en massa, även fast vi bara träffats någon enstaka gång på 1½ år pga vissa omständigheter, så kändes det precis som förr. Du kommer alltid ligga mig lika varmt om hjärtat, Hjärtat. ^^


Sen åkte vi till Anton o festade. Hoppade o dansade till gamla godingar. Kul! Vid 1 åkte jag o Stoffe hem till mami. Satt o surrade med dom i soffan o lekte med valpen ett tag innan vi la oss. =)


I lördags gick jag hem till Tove. Hon, jag, Camilla och Linda grillade och njöt på ballkongen. Efter vi ätit kom det fler folk dit, blandannat min barndomsvän Bea som jag har så många fina minnen med. :) Mycket trevligt att prata om allt med dig igen. Sen åkte vi till Viskan parken. Vissa kommer man aldrig glömma.


Åkte hem rätt tidigt till mamsen. Smällde i mig några mackor med sallad o ketchup. På fyllan tycker man alla kombinationer är en mycket bra idé. 


I söndags satt jag på balkongen i solen med Carro och Magda o pratade om gårdagen. Såg på "Dumpad" med mamma och Julia på kvällen. Den är så skön! :) Var trött men kunde inte sova. Fick se en bild som bekräftade något jag redan vet, men som gjorde att pulsen slog så hårt att jag tappade andan. Satt uppe till 5 innan jag till slut somnade trots mammas högljudda snarkningar. ;P 


I måndags körde Christer mig, Magda och Anton till stan. Gick på mcdonalds och åt mat, sen var vi hos mig. Pratade om det förflutna och skrev våra listor. :P Sen kom även Johan och Morén. 

När de gått spenderade jag resten av kvällen med att diskutera med C. Aldrig mött någon som är så svår att nå. Även fast man ger allt serverat, så avfärdar han det. Förstår inte hur jag har orkat så länge. Han är ju min raka motsats. Ingen förståelse. 


Igår tisdag,  satt jag Magda och Petra vid ån på en filt o hade en liten picknick. :D Åt grillad kyckling o potatissallad. Muuums! När hon åkte vidare, mötte vi upp Martin på GA-parken. Låg där och åt glass o läste tidningen. Sen gick vi hem och fixade ordning oss, för att gå hem till Martin. Jag, David, Magda och Tim. Spelade Trivial Pursuit, Trodde du ja och lappleken. Ni säger så vackra ord och gör mig så rörd. 


Idag gick vi till GA-parken och umgicks med Johan och Sulan.Satt där några timmar och blev bränd. Åt kycklingsallad med händerna. ;P Sen körde Morén oss till Ortsviken för vi ville bada. Var inte en sån jättebra idé direkt. Var bara massa hala stenar, så det gick knappt att gå utan att hålla på att ramla. Nu har vi nyss kommit hem. Sitter o funderar hur vi ska spendera sista kvällen innan jag åker till London..

Mormor kommer hit imorrnbitti klockan 10, då ska vi packa ner det sista sen åka till Petra o se hennes nya lägenhet innan vi tar tåget mot arlanda! :) Förväntansfull. 



Är så splittrad. Känner så mycket. Vet inte hur jag ska göra, önskar någon kunde ge mig ett facit. 







Ovido - Quiz & Flashcards