Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Malin Söderström - 10 juni 2009 11:59

Haft två sköna dagar. =)

 

I måndags gick jag, Tim och Stoffe till Martin! :) Välkommen tillbaka underbara du.Emil var också där. Vi spelade Texas holdem. Spelade det ganska mycket förut, men det var längesen nu. Det var en trevlig kväll. Mycket prat och fullständig avslappning och trivsel. Varje sekund hos dig känns sprudlande.

 

Runt 4 gick alla hem, jag sov kvar där.

 
Igår då vi vaknade  gick vi till Pompei och åt med Tim o Stoffe. Beställde tacorulle som jag varit sugen att testa, men det var en stor besvikelse. Nästan ingen köttfärs alls, bara äcklig sås. Så jag norpade på Martins pizza istället ;)

 
Sen gick vi o handlade lite innan jag gick hemåt. Fick besök av kära Petra. Vi hade säng-häng.  Hehe. Dvs vi låg i min säng och surrade. Mys!

 När hon hade gått pratade jag i telefon med Tove i två timmar. Givande samtal. <3 Saknar er.


Gick tillbaka till Martin senare. Pratade Ex och aggressioner. Sen kom Tim och Christian. Då blev det Bissmark :D


Kom hem vid 1 inatt.


------------------------------

Det känns sorgligt och svider att släppa taget. Hjärtat värker, men hjärnan har äntligen tagit det rätta beslutet. Det onda kommer förhoppningsvis gå över snart, och öppna sig helt för nåt vackert. Emotionell tillfredställelse. 



 

Ovido - Quiz & Flashcards