Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Malin Söderström - 11 juni 2009 22:42

Kom precis hem.. Varit på bio med Martin! :) Vi såg "Baksmällan". Den var riktigt rolig. Överdriven, det är en underdrift.. Men det gillar jag! ;)

Många skratt och mycket godis. Varför går man på bio så sällan? Känner mig alltid så varm och glad efteråt. Hög mysfaktor. 


Fortfarande leende. 


Detta var ett ypperligt sätt att avsluta dagen på. Nu ska jag krypa ner i sängen och se Family Guy. Kliva in i drömmarnas värld med lätta steg.



Det som skavde i bröstet tidigare idag känner jag inte av för närvarande.

En dag i taget.  Kanske kommer såret rivas upp igen imorgon, men då ska jag ta ett djupt andetag och tänka på annat. En dag i taget. Det går över. Det läker. I värsta fall får man ett fult ärr.

Av Malin Söderström - 11 juni 2009 16:26

Igår hade jag en hemsk dag på jobbet. Var yrslig.

Overklighetskänslorna skakade mig.


Hade därför en behövlig alonetime-kväll. Köpte nötter o choklad. Tog på mig mjukiskläderna direkt jag kom hem o slöade. Spelade massa betapetmatcher med eRk och mamma! :D


Sov gott och vaknade med nya krafter.


Tiden har gått ovanligt fort idag. Varit på jättebra humör o haft ett leende på läpparna hela tiden. Var mentor till två goa personer! =)


Nu ska jag vandra hemåt.  :D

Ovido - Quiz & Flashcards