Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Malin Söderström - 15 juni 2009 19:24

I fredags då vi slutat, gick jag o David o hämtade upp Martin för att gå till systemet. Sen var jag David o Stoffe hemma hos mig och för-förfestade lite innan vi gick till Martin. Där var vi, Emil och en journalistkompis till dom.


Sen var vi till mig en sväng innan vi gick vidare till stadshuset. Det finns en anledning till att jag så sällan går ut. Jag lyckas alltid bli alldeles för full. Så jag vaknade i lördags med gnagande ångest. Var osäker om jag sagt saker till en person, och blev inte bättre då han inte svarade på SMS.


Blev jätteglad då mamma kom med den fina idén att hela familjen skulle komma och hälsa på mig. Det tog bort en hel del av hopplösheten. Direkt de kom så beställde vi pizza. Mumma! Dom hade med sig nya valpen också.. Lilla Saga! Så otroligt söt. En liten boll :)


Efter vi ätit så spelade vi Trodde du ja. Mamma vann båda gångerna, men det är ju inte så konstigt då hon borde känna oss bäst. ^^ Sen spelade vi allihopa Buzz. Jag vann, o mamma var ju helt säker att det var för att jag faktiskt spelat det förut. Ja, det är ju lätt att komma ihåg flera tusen frågor och svar. Tss :P


När de åkte hem på eftermiddagen stannade Magda kvar. :) Anton och Kenny kom.. Vi gick till Dragon House o käkade buffé. Sen var vi hemma hos mig o drack. Stoffe kom o joinade också. Vi lekte en ny lek, SMS ROULETTE. Det var kul men vissa grejer var väldigt opassande och pinsamt att skicka. Ett exempel var "Håller på att radera onödiga nummer i telefonboken. Du är ett av dom. Hejdå." ;P Sen fick man inte svara ifall man fick svar. Fick en hel del roliga reaktioner iaf!


Igår söndag så låg jag o Magda i sängen halva dagen. Åt lasagne till lunch o tacos till middag. ;D Sen gick vi till Martin. Han, jag, Magda och Stoffe spelade Trivial Pursuit och Trodde du ja. Treevligt! Det hade dock varit trevligare om inte en ilsken tjej ringde och var svartsjuk hela tiden. Vi gick hem vid 1.


När jag lämnat av syrran hemma åkte jag till Christian. Vi såg Evil Dead 2 och pratade. Var en hel del jag ville få ur mig. Riktigt skönt. Känner mig lättare. Hatar att hålla saker inne och inte ha ett svar på mina funderingar.


Jobbar. Har semester om fyra dagar. Måste hålla ut! Mår inge bra nu.


Ovido - Quiz & Flashcards