Alla inlägg den 19 juni 2009

Ni

Av Malin Söderström - 19 juni 2009 09:05

Känt mig sjuk och ynklig så länge nu. Senaste dagarna har jag varit febrig, tjock i halsen och helt täppt i näsan. :/ Har ändå haft en mysig vecka.


Magda har varit hos mig sen i lördags... En sån trygghetskänsla.


I tisdags var vi hemma hos Martin o umgicks med han och Tim. Vi spelade fyrmans, poker och lapp-leken! :D Fyrmans är det roligaste kortspelet jag vet. Så synd att folk tappat intresset för kortspel. Inte det lättaste att få med någon frivillig. ;O 


Lappleken är att alla får skriva en massa personlighetsdrag och egenskaper på lappar och lägga dom i en hög. Sen får man dra en i taget och motivera varför och vem man vill ge den lappen till. Alltid lika intressant. :)


Somnade vid 4:30 hos Martin och vaknade 7:30 . Det drog i lederna och kunde knappt andas.


Då jag varit hemma o vilat och pratat med syster, så gick vi och hyrde film. "The Eye". Var egentligen inte taggad att se en skräckis, för kände mig alldeles för skör och svag. Men eftersom hon så gärna ville se den, ställde jag upp! ;P Den var iallafall väldigt spännande. Bra story! Vi köpte med oss popcorn och naturgodis , gick till Martin och såg den! :)


Vi kom hem vid tolv och la oss i sängen. Sov 10 minuter, sen ringde Christian och ville komma in. Vi var vakna till 8. Aldrig sett dig sådär. Extrem. Nu kommer jag inte ha ångest då jag gör snedsteg inför dig. Hoppas jag.


Sa massa saker, som jag motvilligt tog till mig. Kan ju inte längre skilja på vad som är sant o inte. Förut litade jag på varje ord.


I torsdags var jag vidrigt trött. Ögonen sved och kroppen var död.

Det enda vi gjorde var att äta en massa och se på serier. Vid åtta kom Christian igen. Vi såg Robin Hood! :D Har ju laddat hem alla disneyklassiker.^^ Sov riktigt skönt inatt. Tog igen två dygn. Sen att jag låg emellan två stycken jag verkligen tycker om, fick mig att känna trygghet och trivsel.



Nu jobbar jag. Tar tåget direkt efter jobbet med Magda o Stoffe emot ljungaverk! :D Sista dagen idag, sen har jag semester i 4 veckor. Obeskrivligt skönt. Ikväll ska jag till Anton, imorgon till Tove på förfest innan viskan, sen söndag ska jag ha myskväll med Carro. Ska även umgås så mycket som möjligt med min familj och vill träffa Annelie. LÄNGTAR!








Ovido - Quiz & Flashcards