Direktlänk till inlägg 27 december 2008

Helt otroligt.

Av Malin Söderström - 27 december 2008 07:21

Så var julfirandet över :/ Känns väldigt trist! Allt var över så fort, att man nästan inte hann med.



i Tisdags spelade jag, Stoffe, James o Magda spel hemma hos mig =) Blev ett par kortspel , sen "Trodde du ja".  Var väldans trevligt!



i onsdags, julafton..   jobbade jag, sen kom Christer o hämtade mig o Magda.. Åkte till mormor o satte igång julmyset. Åt väl sisodär 3 portioner julmat, sen öppnade vi julklappar o så. =) Som vanligt underbart att umgås med familjen. Så fick man ju träffa Carro med :)



i torsdags ,juldagen... var vi ett gäng som förfestade hos Tove. Även Helene var där, riktigt roligt o surra med dig! =) Inte ofta vi ses :/ Sen så åkte vi på forum. Dansade loss lite, sen åkte jag o Tove till mittis istället. Där var det proppat med folk! Kunde knappt röra sig där inne :P Men, pratade med ett par gamla vänner o hade rätt så kul! Vid 3 fick jag skjuts hem till stan. Då blev de efterfest hos grannen o mig ;P



Igår, fredag.. Vaknade o hittade inte telefonen. Panik o ångest i stora mängder! Sökte igenom precis hela lägenheten, o gick sedan in till grannen o sökte överallt där. BORTA! Så, nu har jag ingen telefon. Känns hemskt! :|



Gick o åt lunch med Markus o Reine på mcdonalds.

Sen fick jag besök... Som vanligt hur mysigt som helst. Värmde varandra i duschen, smekningar med varmt vatten i skenet av levande ljus. Massage o hans kyssar som får mig att känna utomkroppsupplevelser. Varje gång du håller om mig vill jag att tiden ska stå stilla. Älskar att kyssa varje del av din kropp.



Varje gång jag måste kliva upp, o se dig ligga kvar.. Börjar jag genast att längta till nästa gång jag får vara i din famn. Samtidigt som jag alltid ställer mig samma fråga, med ett hugg i magen...  "Var detta sista gången?"




:/

 
 
Helené

Helené

28 december 2008 13:26

De var super kul o träffa dej med :) Som alltid! Men, vi kommer på fika nån dag, säg tilld å du har tid!

Men nu skulle ha åkt på Mittis direkt, då hade jag hänkat på :) Elton hade de så mysigt med mormor o morfar så!

http://www.missh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards