Direktlänk till inlägg 27 december 2008

:/ naken

Av Malin Söderström - 27 december 2008 15:40

FANFANFAN! Känner mig så sjukt låst utan telefonen. Måste ha en ny snarast! Kan ju inte åka till vemdalen utan telefon. Tänk om jag skulle virra bort mig nånstans, och då inte kan ringa till nån. Fy!


Måste åtgärda detta! Nu slutar jag äntligen. Har haft en helt okej dag, med Christian vid min sida.  Tiden har gått snabbt! 


Nu ska jag gå hem . Tråkigt att inte ha nån att prata med under tiden! =( Åååh! Min kära telefon, varför lämnade du mig såhär? Ensam och rädd.

 
 
Petra

Petra

27 december 2008 21:52

Ja visst känner man sig naken utan telefonen? Det är ju hela ens liv, nästan. Hur ska jag nu kunna ringa och bestämma en träff med dig då vi ska spela spel? =) kraaaam

http://www.roxbury.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards