Direktlänk till inlägg 29 december 2008

keane

Av Malin Söderström - 29 december 2008 08:00

Igår efter jobbet mötte jag upp syrran. Vi gick o handlade lite kläder på stan.. Jag hatar vinterkläder, har alltid varit en sån som gått runt i sommarkläder året runt. Men, köpte nu för att jag måste helt enkelt. Vill ju inte frysa ihjäl i vemmis :P


Efter vi handlat klart gick vi och åt kinabuffé som vanligt. Har gjort det tre gånger bara denna vecka ;P Man måste tänka på figuren! ;)

Sen direkt efter det gick jag på hemköp o köpte en påse nötter och ett glasspaket. Som jag direkt tröståt då vi kom hem till mig.

Öste på 5-6 skedar oboy med, för jag tyckte jag fått i mig för lite socker på sistone! hehe


Sen satt vi och lyssnade på musik o drömde oss bort resten av kvällen. Jämförde musikstil mellan två personer...(!)

Sjukt bra! Vi var alldeles upp-i-varv o fnittriga.


Älskar dig, kära syster. 



Ska nu jobba mina sista timmar för veckan, bredvid min goda vän Emilia. =)





När man tar tag i en person som skakar av illamående och har spya i mungipan, men ändå kysser personen...  Bryr man sig inte om personen då?










 
 
Ingen bild

~c

30 december 2008 16:06

Bra med kinamat ju! Ris, grönsaker, kött, fisk, tofu, etc. Det mesta kokt och endel rökt, så knappt nåt friterat eller stekt. :-)

 
magda

magda

30 december 2008 22:33

jag älskar dig med!

http://www.magdazeneli.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards