Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Malin Söderström - 2 mars 2008 16:21

Uppdaterar för din skull, Helené;)


Jag hade verkligen jättekul igår! Annelie o Matin kom med tåget vid halvtre. Jag o Johan tog bussen in till stan o mötte upp dom. Gick på systemet o handlade lite alkohol inför kvällen. Kom hem, jag o Annelie gjorde oss i ordning. Sen åt vi potatisgratäng med lövbiff o sallad =) Gott!!


Sen ringde vi en taxi o åkte till tonhallen. Hade hur bra platser som helst!! Man såg Magnus Betnér väldigt bra ;D Vi skrattade alla fyra så vi grät. Han var helt otroligt bra! Var utan tvekan värt pengarna.


Promenerade hem, drack öl o började värma upp våra röster med lite Singstar. Jag o Annelie mot grabbsen. Vilka tror ni vann? ;)

Sen kom taxin o hämtade upp oss o körde oss till olerays. Där blev de karaoke för hela slanten! Jag o Annelie sjöng flera låtar. Blandannat Guns and roses - Paradise city :) Våran låt ^^


Idag har vi spelat buzz o myst på. O nu är jag i ljungaverk hos min underbara familj :) Ska äta tårta snart uppe hos Mormor. Sen ska vi två sitta o planera våran londonresa :) Älskar min familj över allt annat.

Ovido - Quiz & Flashcards