Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Malin Söderström - 28 mars 2008 16:51

Sådärja, då har man hämtat grejerna. :) Tack för att du gjorde det där, för nu kommer jag inte sörja dig en sekund till :)



Sitter här hos moder o lyssnar på underbar musik, dricker en cider o ska snart iväg.


Blir nog en kanon helg! Känns så. Imorrn kommer jag få träffa många människor jag saknat.








Av Malin Söderström - 28 mars 2008 08:55

Om det är något jag har konstaterat om mig själv, så är det att jag är väldigt dålig på att hantera känslor. Jag är ju en typisk känslomänniska, så det är dem som nästan alltid styr mina val här i livet.


 Men, sen när jag väl känner en extra stark känsla så utrycker jag den alltid väldigt konstigt. Tex. när jag hamnar i ovisshet så blir jag alldeles galen. Det blir fullständigt kaos i hjärnan o magen. Händerna darrar så jag knappt kan hålla något. Det svartnar för ögonen.


Phu. Tänk om man kunde vara en människa med lite mer normal dos av känslor. Eller åtminstone kunde hantera dom bättre.


Även att alla dessa tusen känslor som snurrar inom mig, skiftar så mycket att jag ibland tror att jag är schitzofren. ;O


-Iaf, gentemot dig känner jag mest bara besvikelse.


Idag så blir det iallafall att fysiskt helt avsluta det där kapitlet. De sista grejerna ska hämtas.


Tack för att du gör det lättare för mig.







Ovido - Quiz & Flashcards