Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

Feelings

Av Malin Söderström - 28 mars 2008 08:55

Om det är något jag har konstaterat om mig själv, så är det att jag är väldigt dålig på att hantera känslor. Jag är ju en typisk känslomänniska, så det är dem som nästan alltid styr mina val här i livet.


 Men, sen när jag väl känner en extra stark känsla så utrycker jag den alltid väldigt konstigt. Tex. när jag hamnar i ovisshet så blir jag alldeles galen. Det blir fullständigt kaos i hjärnan o magen. Händerna darrar så jag knappt kan hålla något. Det svartnar för ögonen.


Phu. Tänk om man kunde vara en människa med lite mer normal dos av känslor. Eller åtminstone kunde hantera dom bättre.


Även att alla dessa tusen känslor som snurrar inom mig, skiftar så mycket att jag ibland tror att jag är schitzofren. ;O


-Iaf, gentemot dig känner jag mest bara besvikelse.


Idag så blir det iallafall att fysiskt helt avsluta det där kapitlet. De sista grejerna ska hämtas.


Tack för att du gör det lättare för mig.







 
 
Sofie

Sofie

30 mars 2008 15:49

Jag tycker du är en sån fin människa Malin (det lilla jag känner) Och det just det här med att du är en känslomänniska som gör att DU är DU! Du är en öppen & lättsam person! Va stolt över att vara DU! *styrkekramar från mig*

http://www.sgradin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards