Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Malin Söderström - 10 mars 2008 17:30

Ojojoj, vilken dag. Fullt ös hela dagen. Folk konstant!


Jag gillar hellre när det är något mellanting..


Det var ju biljettsläpp igår på hockey slutspelet. Så ni kan ju tänka er vad det har hängt galna hockey fanatiker här hela dagen ;P


Redan i stort sett slutsålt!! :)


stänger om typ en halvtimme. Vet icke vad det blir ikväll. Ska väl iaf laga mat åt Kicken o Johan sen antar jag ;P


Är GRYMT sugen att resa vill jag lova. Känner verkligen för att komma bort o se lite av världen. =)

Av Malin Söderström - 10 mars 2008 10:05

Så var helgen slut..


Har varit en lugn helg =) Har varit hemma hela helgen med Johan o julia. Jag o Johan har spelat massa gamla nintendo 8bit spel :D Det var mysigt. Så i lördags gjorde vi egen kinamat! Biff med bambuskott, grönsaker o ris :) MUMMA! Vilket också är min matlåda idag ;)


Igår träffade jag även Ylva en kort sväng. Var tvungen att guida henne lite ;) Så följde jag med henne o tittade på när hon åt kebabrulle :P


Nu är jag på Entré o är hyfsat laddad!

Ovido - Quiz & Flashcards