Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Malin Söderström - 31 mars 2008 21:25

Det är ganska sorgligt ändå.. Att man spenderar varje dag med någon en tid. Går igenom livets hårda sidor tillsammans, o livets absolut bästa sidor ihop.. Man delar varandras drömmar, tankar, spekulationer o tycken.

 Man kommer varandra långt in på skinnet.. O det är ständigt en brinnande låga i hjärtat.


Sen händer det något, en kall vind biter sig in o fläktar på lågan. Till slut så slocknar den.. Och hoppet försvinner.


Men, nånstans där inne så bultar hjärtat lika hårt som första gången de sågs..



Varför ska det bara vara en fin tanke att kunna vara vän med ett X? Man har trots allt delat så otroligt mycket i livet. Man är väldigt goda vännerdjupet, och man har trots allt älskat varandra och delat så mycket kärlek..


Varför ska det inte gå?


Jag skulle verkligen vilja vara din vän. Jag önskar jag kunde göra, det du gjorde bara några dagar efter det tog slut, ogjort. För nu känner jag helt enkelt alldeles för stor besvikelse.

Av Malin Söderström - 31 mars 2008 17:56

påtal om kommentarer, så är jag väldigt nyfiken vem den där Mr_Mister är? :) Kom igen nu, träd fram :D Hehe. Söta kommentarer har du iaf skrivit o det tackar jag för :)

Av Malin Söderström - 31 mars 2008 15:15

TACK så hemskt mycket söta ni som kommenterat! Väldigt rörd av din kommentar, Sofie! :) Snäll som få du!



O så var en till helg slut.


I fredags så var jag i sundsvall. Var hos Anton först, jag Maria Linda Kenny Jimmy och Anton. Spelade lite kort, sen drog vi till olearys.

 Höll på att skratta ihjäl mig då Linda blev "attackerad"  ;P


I Lördags blev det tåget hem till ljunga. Stack bort till Tove o drack. Först var vi ett mysigt litet gäng på typ 9 stycken. Sen vips så small det till, då var vi lite över 30. Ingen av oss hängde med o fattade vart folket kom ifrån. Men, kul vare :) Var skönt att prata med massa folk där... Få lite medhåll.. "Snacka om att han bytt ner sig."


Sen gick jag hem till mamma, ringde en människa... Skulle på efterfest i fränsta, men somnade med kläderna på och missade skjutsen :P


I söndags så var jag o åt med Tove o Linda på pizzerian i ljunga :) Sen drog vi hem till Tååvää o spelade super nintendo i 7 timmar :D Haha! Kul var det. Första gången på länge jag skrattade så mycket! Lovelovelooove you my dear.

I dag, måndag, så jobbar jag på Entre Sundsvall :) Haft biljettsläpp på timrå hemmamatchen idag. Öppnade klockan 10, vid halv elva var typ allt slut. Så, ja, jag har varit väldigt svettig o mysig idag! ;) Bara det här inlägget har väl tagit 4 timmar att skriva. Hah :)


Slutar halv sju, ska hem till Ljunga o fixa massa grejer. Imorrn blir jag nog sundsvallsbo igen...











Ovido - Quiz & Flashcards