Alla inlägg den 29 april 2008

Av Malin Söderström - 29 april 2008 22:11

är i ljungaverk..


Dagen har jag spenderat på följande sätt : Legat ute i solen med Magda, varit hemma hos Tove o surrat o planerat, spelat kubb med Linda o Tove, spelat alfapet med Moder och nu har jag sett på Desperate Housewives :) Världens bästa program!! Helt galet bra.. Det är en sån skön blandning.. Ena sekunden sitter man o garvar, sen scenen efter är man nära till gråt.. Den har allt liksom!






Av Malin Söderström - 29 april 2008 12:29

Åh guud vilka myskänslor jag har i min kropp nu :) jag sitter här i klänning och tittar ut till det vackra vädret. Lyssnar på U2, och vill bara hoppa av glädje. Har spring i benen, precis som man hade då man var liten :)



Jag längtar sjukt mycket till imorgon! Hoppas det är lika fint väder då.. För då kommer det blir alldeles uuunderbart :)


Jag, Johan, Helené, Roger, Annelie, Matin, Tove o Jonas ska sitta ute på dagen/kvällen o grilla :) Sen ska vi spela lite kubb o göra lite mer "tävlingar" ;) Sjunga singstar osv.. Gud vad jag längtar!


Påtal om U2, jag tycker dom är fantastiskt bra.. Det är en viss känsla i låtarna som jag kopplar till sommarglädje. Myyys!


Lyssna och njut!


http://www.youtube.com/watch?v=yEfSnjL0pd8&NR=1

Ovido - Quiz & Flashcards