Alla inlägg den 28 april 2008

Av Malin Söderström - 28 april 2008 17:58

När man är som mest missnöjd med sig själv, då stör man sig även mer på andra o allt i sin omgivning?


Tror ni det kan ligga någon sanning i den spekulationen?


Jag tror det... Skulle vara skönt att få ett svar på sina tankar...

Av Malin Söderström - 28 april 2008 14:25

Jag har riktigt skrämmande dålig kondition.  Jag släpade min kropp ut. Tänkte ta en promenad så jag får lite bättre samvete över mitt överdrivna ätande. Gick en väldigt kort bit, och sen joggade jag tillbaka. När jag kom innanför dörren var jag svettig, o var tok-anfådd.


Skulle mycket hellre vilja ha en cykel. Funderar på att inhandla en sån...


Jag vill inte vara en soffpotatis. Vill verkligen inte gå upp i vikt nå mer. Men, man undviker ju att anstränga sig, för det är så sjukt jobbigt. Man kommer på anledningar för att undvika saker som är obehagliga. Så är det oftast i livet..




Jag har blivit en bitter människa. Känner verkligen hur jag skäms hur sur o elak jag hela tiden är. Får sån otrolig ångest för att jag beter mig såhär. Vill kunna vara glad och kärleksfull, som jag var förut. Men det tar emot.. Vet inte varför. Jag bara fräser och låter sur emot de som står mig nära. Känner konstant irritation.. Jag blir galen om jag inte kommer ut ur detta stadie snart. Trivs INTE med mig själv i nuläget. Och vill helst av allt bara åka ut till en stuga o sitta där själv, så jag slipper vara denna hemska människa emot de jag Älskar.


FÖRLÅT, ni som har fått tagit del av mitt dåliga humör senaste tiden. Det har inte med Er att göra.


Det är bara jag som mår dåligt i mig själv och är missnöjd. Trivs inte en sekund, vill liksom hoppa ut ur mitt skal. Hoppas det går över snart för jag klarar inte av att vara den här personen.



Av Malin Söderström - 28 april 2008 11:39

Japp, så var det måndag igen! Men, det gör mig inte så mycket, för bara på onsdag så är det ju sista april ;) Det längtar jag grymt mycket till! Får liksom myskänslor i kroppen då jag tänker på det. Vet inte varför, men jag känner att det kommer bli en lyckad kväll =) Eller ja, det borde det ju bli eftersom jag ska fira den med blandannat tre av mina favorittjejer o min karl ;)

Vi ska först vara hos Tove. Grilla troligtvis..Sen forum!


Helgen har inte varit speciellt händelserik. Vi har ätit som grisar, som vanligt. Varje kväll är jag så äckligt överfylld i magen så jag knappt orkar vända mig i sängen. Jag blir lika förbannad på mig själv varje gång.


 Igår tillexempel så hade vi ätit TRE gånger redan klockan två. Mackor två om gångar, sen kassler potatis o sallad. Sen åt vi tacos. Jag åt 5 skal. Helt sjukt. Sen bara en kort stund efter så satt vi och tuggade på skalen som blev över. Doppade dom i såsen. Sen åt vi nötter och djungelvrål.


Vi har även varit på IKEA två gånger. Vi handlade blandannat en grill, två lampor, ljus,vinglas o lite annat smågrejs :)


Jag älskar att vara på IKEA! Det har jag gjort sen jag var liten.. JAg kommer ihåg då man vandrade runt där och drömde sig bort.. Lekte i "visningsrummen" dom har där :) Jag önskar fortfarande att man bara fick gå in dit o VÄLJA ett rum. :) Fatta vad underbart det vore då!


Jag vill också kunna få det så där snyggt som dom får till det där...  Inredning är så roligt! Längtar till den dagen då man kanske har råd att börja göra sina små drömmar till uppfyllelse :)


Det har varit en lugn helg! Tyckte inte det behövdes festas när vi ändå ska ut på onsdag ;D Vad ska ni göra på sista då?





Ovido - Quiz & Flashcards