Direktlänk till inlägg 28 april 2008

Bitter

Av Malin Söderström - 28 april 2008 14:25

Jag har riktigt skrämmande dålig kondition.  Jag släpade min kropp ut. Tänkte ta en promenad så jag får lite bättre samvete över mitt överdrivna ätande. Gick en väldigt kort bit, och sen joggade jag tillbaka. När jag kom innanför dörren var jag svettig, o var tok-anfådd.


Skulle mycket hellre vilja ha en cykel. Funderar på att inhandla en sån...


Jag vill inte vara en soffpotatis. Vill verkligen inte gå upp i vikt nå mer. Men, man undviker ju att anstränga sig, för det är så sjukt jobbigt. Man kommer på anledningar för att undvika saker som är obehagliga. Så är det oftast i livet..




Jag har blivit en bitter människa. Känner verkligen hur jag skäms hur sur o elak jag hela tiden är. Får sån otrolig ångest för att jag beter mig såhär. Vill kunna vara glad och kärleksfull, som jag var förut. Men det tar emot.. Vet inte varför. Jag bara fräser och låter sur emot de som står mig nära. Känner konstant irritation.. Jag blir galen om jag inte kommer ut ur detta stadie snart. Trivs INTE med mig själv i nuläget. Och vill helst av allt bara åka ut till en stuga o sitta där själv, så jag slipper vara denna hemska människa emot de jag Älskar.


FÖRLÅT, ni som har fått tagit del av mitt dåliga humör senaste tiden. Det har inte med Er att göra.


Det är bara jag som mår dåligt i mig själv och är missnöjd. Trivs inte en sekund, vill liksom hoppa ut ur mitt skal. Hoppas det går över snart för jag klarar inte av att vara den här personen.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards