Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

Magnetiskt

Av Malin Söderström - 25 januari 2009 16:21

Jobbade till 3:30 inatt. Har aldrig varit med om att det ringt så mycket den tiden på dygnet. Var kötid ända till jag slutade. Gick till C då jag slutade, o hoppade in i duschen direkt för att skölja av mig stressen och omfamnas av lugnet.


Somnade runt 6, sen vaknade jag 9 av en varm kram.

Aldrig sovit med någon så mysig som du. Man både somnar in, och vaknar upp på ett alldeles underbart sätt-The Unforgettable Fire.


När han skulle på jobbet, gick jag hemöver och pratade med Tove ett par timmar. Blir nog att hon kommer till stan till veckan, då tänkte vi kolla lite på resor ^^ Finns ingen jag hellre skulle åka med.

Kommer bli fantastiskt!


Nu sitter jag o väntar på att Emlia ska komma och umgås! =)


Ha en trevlig söndag!




 
 
Petra

Petra

26 januari 2009 10:13

Åh jag vill också resa! Gud så härligt det skulle vara =) Så, återigen: när ska vi ses? =) är du aldrig ledig?

http://www.roxbury.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards