Direktlänk till inlägg 5 juni 2009

All I Need

Av Malin Söderström - 5 juni 2009 16:42

Har varit ledig två dagar. Vääldigt behövligt var det. Jag har i princip sovit konstant i två dygn. :P Tagit igen mig. Igår släpade jag mig ur sängen o gick till Bokia. Köpte fyra nya böcker! Håller ju på att läsa Lotta Thells självbiografier.. Är fem delar. Har tre av dom nu! Så köpte jag en som handlar om en kille som suttit 20 år på texas värsta fängelse. Kan bli intressant!


Så nu läser jag för fullt. Fylld med förskäckelse och beundran. Imponeras av den fantastiska styrka och mod som människan finner inom sig då det handlar om överlevnad.


Var även tvungen att köpa min favoritbok. Vingklippt ängel.

Har läst den flera gånger, men var sugen att läsa den igen.



-Förtrollas av litteraturens ordmagi.


----------------------------------


 

Känner lycka och optimism då jag tänker på dig. Oss... Vi. Samtidigt som jag fortfarande är så rädd och gömmer mig så fort det kommer nära. Så fort jag känner varma andetag dränker jag mig i isvatten.


Vilken kontrast.

Du är det vackraste jag skådat.



Ändå gör jag samma sak om&om igen. Då hoppet bubblar i mig, dödar jag det genom att springa mot samma STOPP.



Njuter jag då dina fingertoppar kittlar min nakna kropp? Biter jag dig av åtrå eller frustration? Stönar jag av välbehag eller hjärtevärk då du viskar i mitt öra?


: Masochist.



Hoppas du kan se Mig. Jag är här ,inuti.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards