Alla inlägg under mars 2008

Av Malin Söderström - 26 mars 2008 00:28

Visst vore det underbart om man kunde anställa någon till att gå igenom alla jobbiga etapper i livet ?


Det sjuka är att när man har mest att göra, så har man minst energi.


Man vill så helhjärtat komma till den där punkten då man känner att "Nu är det bra. " Då det mesta är fixat o man har kommit en bra bit på vägen.

 Men, man orkar inte kravla sig dit.


Bara själva grejen att vänja sig fysiskt och psykiskt utan en annan människa tätt intill sig vid sin sida är ju oerhört energikrävande och smärtsamt.


Fast, ibland måste man ju faktiskt gå efter vad hjärnan säger. Inte bara hjärtat.

End

Av Malin Söderström - 25 mars 2008 03:46

Klockan är kvart i fyra. Och här sitter jag. Med klarvakna ögon, och ångestkänslor gnagandes i varje liten del av mig.


Jag vill verkligen inte lägga mig ner. För jag vet att tankarna ändå kommer hålla mig vaken.


Det är så himla svårt att verkligen inse.


Det gör så galet ont. Det skär o sliter inuti mig då jag tänker på det.


VarförVarförVarför???? :,|



Av Malin Söderström - 25 mars 2008 02:24

så jävla less på smärta.

Av Malin Söderström - 20 mars 2008 18:37

Sjukt många känslor sprutar i min kropp.


Har gått i olika stadier.


1) ILSKA.

2)SORG.

3)Glädje.

4)PANIKSLAGEN

5)Rastlös.


Det är ju vääldigt underbart att ha en virvelvind i bröstet full av stora förödande känslor.




Av Malin Söderström - 18 mars 2008 12:07

Idag fyller my man år! :)


GRATTIS babe!



And I will give it to you.
All I can give,all I can give.
Everything I have is for you.
But love is all I have to give.

Av Malin Söderström - 17 mars 2008 10:21

Har haft en helt underbar helg! =)


Fredag: Jag åkte med mor o christer till ljungaverk. Dom hade varit i stan o handlat lite grejer till hästen o Amigo ;D


Väl i ljunga så spelade jag o Mamma lite alfapet o surrade. Gick även upp till Mormor o bokade lite grejer till London resan :) Blandannat ska vi gå på The Lord Of The Rings- musikalen :D Lite häftigt då!! Blir som att se filmen live!! :) Den håller på i tre timmar.. Längtar som bara den! :)


Sen ringde Tove o ville jag skulle komma bort till henne o umgås o ha lite girltalk. Jag gick dit vid halvsju. Sen satt vi och surrade KONSTANT till ungefär halvtolv. Sen blev det dans på hög nivå, och duetter ;P Blev alldeles svettig av all hålligång! Men oj så jag skrattade! Var hur roligt som helst =) Tack för den underbara fredagen Tove :)


Lördag: Gick upp till mormor då jag vaknade med halsont sen dagen innan ;P Sen kom vi på att vi skulle starta om Zelda- A Link To The Past till SuperNintendo o klara ut det :) Så, sagt o gjort.. Vi började klockan tre o spelade utan stopp till halv ett på natten. Haha :) Det var verkligen jättekul! Jag har världens bästa mormor!!

Söndag: Då var det hästridning på schemat! :P Åkte till hussborg o red lite i hagen där. Blev ett par varv :P Sen drog jag o mormor o åt pizza på pizzerian i Ljunga!! :) Så kul att dom fixat ett matställe där med äntligen ;D Var jättegott verkligen!


Åkte till stan med sex tåget.. Johan kom o mötte mig på tåget. Sen blev det hem o myscha en massa! ^^


Av Malin Söderström - 14 mars 2008 09:01

Ojoj vad trött jag var igår!


Slutade en timme tidigare, för jag började en timme tidigare idag. Somnade på soffan hemma o vaknade precis när Kicken o Johan kom hem. Tog ett bad, sen gick vi på konsum o handlade. Åt körv mä brö när vi kom hem sen blev de lite filmtitt!


Nu sitter jag på Entre o väntar på att vi ska åka bort till tonhallen för att kolla så vi lär oss lokalen ;P Är ju bra att veta när vi säljer saker dit :P


nu ska vi åka, tjao!

Av Malin Söderström - 12 mars 2008 14:47

ojoj, vi har värsta erbjudanden här på Entre!


Tillexempel ett paket vi säljer: 1 dubbelrum på Firsthotel med frukost, en fika på stan, ett presentkort för 300 på valfri affär. För 720 kronor!! Fatta vad billigt. Hade jag inte bott här, så hade jag ju lätt köpt paketet:P Fast, det kan man ju göra ändå. ;)


Annars då? Det har varit ett jäkla hysteri denna vecka med tanke på att timrå biljetterna till slutspelet släppts. Har ju sålt några tusen biljetter bara till det. Huvva =) O är det någon av er som tänkt gå på lördag, så kan jag ju meddela att det bara finns ståplats kvar :P


Till helgen ska jag åka till ljunga o umgås med min familj. Saknar er, även fast det bara var lite över en vecka sen vi sågs. Ska bli jättekul iaf.


 Ska umgås med min Mormor som jag älskar obegränsat & oändligt. (jag vet att jag tjatar om det, men man kan aldrig ge för mycket kärlek.) Vi ska spela tv-spel o planera i "detalj" vad vi ska hitta på i london! =) Ska även umgås med resten av min familj. Mamma har ju tjatat om att jag ska rida hästen hon köpt. Så, man ska väl ställa upp på det också ;)


Nu är snart min lunch slut. Så, då ska man fortsätta klistra på ett leende på läpparna o försöka ignorera magvärken som flår mig inombords.




Ovido - Quiz & Flashcards