Direktlänk till inlägg 23 april 2008

P M S

Av Malin Söderström - 23 april 2008 23:57

Visst är det skojigt att ha PMS?


-Mn går runt och är så irriterad hela tiden, att det känns som att ifall bara någon "andas för högt" så skulle man kunna sopa till personen.


Sen när den ilskan har släppt, då får man ångest för man tänkte såna tankar om denna personen.


Men då "andas människan för högt" IGEN. Då tycker man att "Det där var fan droppen som fick bägaren att rinna över". Så då får man ett charmigt utbrott över personen, spyr lite galla. Är extremt överdramatisk och tycker även synd om sig själv under tiden.


Ett par sekunder efter vredesattacken har släppt,

då får man ångest för sitt löjliga agerande.


Sen samma visa.. Om och om igen. I sisodär en veckas tid. Bläää!


Homonerna sprutar, humöret går fort UPP och fort NER.


Hua, det är inte synd om mig som har PMS. Det är däremot väldigt synd om dom runt omkring mig.


Fy vad pinsam man är.

 
 
Wiktoria

Wiktoria

24 april 2008 00:13

PMS är djävulens påfund må jag säga....känner igen beteendet...*suck*

http://wiktoriastange.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sofie

24 april 2008 09:22

FYYYYYYYYYYY för PMS!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards