Direktlänk till inlägg 25 april 2008

Beautiful day!

Av Malin Söderström - 25 april 2008 10:14

igår var en helt underbar dag :)


Killen från kontorsfixarna ringde på morgonen o undra om jag kunde komma in o göra skrivtestet. (För att ihuvudtaget få jobbet måste man kunna skriva 250tecken i minuten. Och inte få mer än 5% fel på texten.)


Så, jag tog bussen till Sundsvall. Gick av hos Johan.. Vi tog en prommis in till stan i det otroligt vackra vädret.

 Vi åt lunch på Kina- Hur gott som helst!


Sen gick jag nervös och skakande bort till kontorfixarna. Jag gjorde testet, och tyckte det gick skitdåligt. Tyckte jag klantade mig på alltför många ställen och skrev mycket sämre än vad jag brukar.

Men, jag klarade testet jättebra! Och slog även rekordet av alla som hade gjort testet där ! :) Så, jag vandrade hem med ett leende på läpparna vill jag lova.


Sen gick vi och satt oss på ett jättemysigt ställe. Tog med oss filt o korv mä brö :) Satt vid forsande vatten... Och solen stekte.

Enligt mig finns det inget som är så harmoniskt och avslappnade som att sitta vid vattnet. Det är så himla rogivande och vackert att titta på. Och självklart är det EXTRA underbart att göra det med den man älskar! :)






 
 
Jessi

Jessi

25 april 2008 10:27

Usch vilket läskligt test :P

Men va kul att det gick så bra :D

http://jessi91.blogg.se

 
Ingen bild

~c

27 april 2008 09:45

Vad serverar de på restaranger med utsagd kinesisk mat i Sundsvall nuförtiden? Vad jag minns var det en salig blandning av all östasiatisk mat, samt viss nordamerikansk mat. Det kan ju vara gott ändå, men jag vill ha den kulturella upplevelsen med när jag går till en restaurang med viss typ av mat. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 13:40

kyliga lilla gråa geggmed sylade klorvarför vässar du varje gång jag känner någotvarför är klorna alltid sylade så fort mina känslor slår in   varför glädjer inte toppen digvarje steg du tar uppså kommer jag nerkniven har inte mer än två sidorska...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 05:07

förlåt mig för jag är ämnad till det jag görursäkta att jag inte passar in i din bild av vad du vill ha,jag är inte din.jag är min.jag kommer alltid vara jagdu kommer vara dufinns det någon genväg? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:57

vad du gnageren bit i tagetgnagnagkött och sinne följer varje tuggatuggtuggsnart är jag bortaär du hungrig tar jag emot din iverblod är vackertKan du älska mig nu? ...

Av Malin Söderström - 27 oktober 2012 04:51

Varje blad har en frostig kant¨idag kyler verkligheten nerdet vi kännerdet vi ärdet vi en gång varfärgen knappas nerbort bortmed vindenkylan paralyserar alt som en gång varoch aldrig vaknar det upp igenvitt grått svartvitt gråttsvartDu.Ont.   ...

Av Malin Söderström - 29 augusti 2012 11:07


    När varje fingertopp sätter en glansoch varje andetag är en nyanskonturerna glittrar lilaoch sinnerna får glödande vila.att få skratta tåraroch gråta melodier   ...

Ovido - Quiz & Flashcards