Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Malin Söderström - 8 januari 2008 21:31

Funderar på att döpa mig till Bajsplockaren. uuäääähk! Har nyss torkat upp sisodär 5 högar lösbajs som luktade såå gott att vi vädrat hela lägenheten och sprutat massa med luftfräscharen med rosdoft.  Blir ju nästan imponerad att den där lilla hunden kunde släppa 5 högar på några sekunder sådär. Man är nästan lite avundsjuk!  (Jag var inte allvarlig.)



Jag får en äckelkänsla i kroppen. Det känns som att hela jag stinker hundbajs. Ingen lust att göra nåt liksom, känns äckligt att laga mat, ta en snus osv. Även fast jag självklart tvättar händerna väldigt noga flera gånger.


 Tur att vi är två stycken, och tur att jag älskar karln o att vi kan skratta ihop åt allt.


Är sugen på öl jag. Har ju inte druckit en droppe på över en vecka. (Mmm, jag är fullt medveten om att det där lät sjukt.) Men, öl är ju såå gott. Eller, så är det väl att man vill ha bara "för att man inte får".

Varför funkar vi människor så? Att vi vill ha det vi inte har? O att vi aldrig blir nöjda? Om vi önskat oss något, och sen får det, då känns grejen genast mycket mer ointressant. Är vi så jävla svåra att tillfredställa? Kräsna skitar som bara gnäller? Huffa, man skäms lite.



Det är ju så. Man gnäller väldigt väldigt ofta som människa. Som ett exempel: När vi är hungriga. Då gnäller vi

 "Ååh, fan vad hungrig jag är! Jag skulle kunna äta en ko! Fan vad ont i magen jag har. Jag måste äta nåt innan jag DÖR!"  (Ja, vi alla har ju olika uttryck då vi är hungriga. Men jag skrev några av mina ;) 


Jaha, sen när vi väl har fått det vi tjatat efter, och gnällt efter? (MAT)

gnäller vi genast igen. "Ååh, fyfan vad illa jag mår. USCH vad mätt jag är. Skulle inte ätit sådär mycket. Fy, vad ont i magen jag har. Skulle kunna spy!!"  


De flesta av er vet nog vad jag menar, o håller med mig. Visst är vi charmiga små varelser?



Har startat två alfapet matcher idag på internet. Första spelet jag starta, så hann jag bara lägga ett ord sen blev det strömavbrott. (!) Sen väntade jag till typ för en timme sen. Då hann jag bara lägga ett ord, o då kände jag en hemsk lukt nå min näsa. Det var då hunden hade lagt upp några vackra diarré klickar bakom mig. Så då fick jag låta mig förlora min alfapetmatch och torka bajs istället. Iaf, tänkte köra en Tredje gången gillt nu!



Ojoj, vilket spännande inlägg. Massa snack om allt o ingenting. Så det ska vara ;) Ha det gött alla ni! Jag avundas er som inte har hundbajslukt i erat hem!










Av Malin Söderström - 8 januari 2008 11:26

aah, nu sitter jag här och drar in den härliga fräscha doften. ;P



Tittar jag bort i bara tre sekunder, och sedan vänder tillbaka uppmärksamheten till hunden så har den alltid hunnit lyckats skitit eller pissat på golvet. O jag som har bajsfobi, håller på att spy varje gång.

 Börjar ångra mig bittert. Börjar redan bli rädd för hunden, och än är han bara valp. Tänk då sen när han blir ett stort monster!!


Nu står vovven och skäller på toaletten. Vänta, ska kolla...

Ahaaa, han skällde på skummet som låg på golvet. (!)


Igår kom Therese o Linda o hälsade på en sväng =) Jag skulle ha följt med o åkt pulka, men jag har ju inga vinterkläder!! Får bli en annan gång :) Kul att åka pulka.


Äh, jag har fan inget att skriva :S Skriver mer senare om jag känner att jag hittar en lucka då jag kan sitta här o slappna av. Måste hålla ögonen på hunden nu, karln är på kursen så jag är ensam med vovven. 


Tjao

Ovido - Quiz & Flashcards