Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Malin Söderström - 25 januari 2008 13:33

senaste dagarna har jag bara skrivit om mat och arbete.

Så, varför bryta trenden?



Igår var en sjukt stressig dag. Sista timmen satt jag i telefonen, gjorde kontering + tog emot kunder SAMTIDIGT. Helt själv!

Trodde jag skulle bryta ihop då jag traskade hem vid halv sju tiden. Men det blev liiite bättre då jag äntligen kom hem.. Då möttes jag av en härlig doft. Johan Kristian o Maria hade lagat mat! Inbakt fläskfilé, potatisgratäng, stekta champinjoner i vitlök, sallad o sås! Huuuuaaaa vad enormt gott det var!


Sen gjorde vi typ inget alls. Tittade lite på tv o så bara. Jag var så himla förstörd, så jag var bara hängig. La mig tidigt o somna som en stock!


Nu är jag på Entre som vanligt. Går bra idag, sitter med headset på huvet o tar emot samtal+ kunder som kommer in.


Skönt att det är helg nu. Behöver verkligen det alltså! Vet inte vad jag ska göra dock, men känns som att det komme bli en väldigt LUGN helg iaf.



Ovido - Quiz & Flashcards