Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Malin Söderström - 23 januari 2008 21:35

En till dag har gått. Dagen har flytit på fint o bra.


Är hemma nu, nyss ätit pizza med Maria Kristian o Johan :P

Fyfaaan, vilket matvrak man är. :) Men oj så gott det var.


Känns som att jag aldrig har nåt att skriva längre (!)


Nu har jag en sån här känsla i kroppen ni vet, då man känner sig rastlös och vill GÖRA nånting. Men, man är ändå så trött attt man inte orkar. Det är en ganska frustrerande känsla.. Maria kom med förslag att vi ska gå till en karaokebar ikväll o titta när folk sjunger. Det vore ju kul, absolut men, jag orkar helt enkelt inte gå nånstans. Sånt får man göra på helgerna ;)


Aya, nu ska jag gå och vara social igen. Har ju fått 5 minuter för mig själv nu iaf ;P



Av Malin Söderström - 23 januari 2008 14:10

Sådär ja, då har man fyllt magen med några kilo mat! :P Kristian o Johan kom hit o joinade mig på min lunchtimme :) Vi gick o åt på kina. Kinabuffé! Alltid när jag äter buffé så ska jag överdriva mängden mat. Jag äter som sju karlar. Bara "för att" liksom. Är egentligen dö mätt efter halva första portionen.. Så, nu känner jag mig 10 kilo tungare och känns som att rullar fram då jag går :P


Är bjuden på teater ikväll. Får se om jag orkar gå.. Vore ju kul, men. Jaja :) Man är ju en tråkig latgris ;)

Av Malin Söderström - 23 januari 2008 11:34

Tror jag har nån vidrig sjukdom i min mage. Får dagligen hemska magkramper, mår illa typ hela tiden. Det skär och svider.


Tror jag måste kolla upp detta!


Aya, sitter här o handskas med härligt varierande humör på kunder idag! ;P Har väl gått någorlunda bra hittills iaf.


Inatt blev det sent.  Maria kom hit till min praktik då  jag sluta.. Då promenerade vi hem. Då umgicks vi, med johan o kristian! Vi kollade på tv, & spelade texas holdem. O det är inte det lättaste att lägga sig i tid då det är folk hemma hos en (!) Men, det gick ändå OK att kliva upp i morse. Tog mig ju hit i tid iaf!!






Ovido - Quiz & Flashcards