Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Malin Söderström - 17 januari 2008 12:08

Svar på kommentar:

Ja, visst är det synd om mig som är fattig? Hehe ;P Vi bor i sallyhill! :)



Som vanligt så möter jag väldigt många sura människor på mitt "jobb". Nyss kom det in en gubbe o sa att han skulle ha biljetter till en Cabare. Då sa jag "Jag har bara En kvar dit tyvärr."  Då kollade han på mig skitsurt o höjde rösten åt mig :"Men jag SKA JU HA TVÅ!"


Haha.. Mm, mycket jag kan göra åt den saken ;) Har blivit så härdad nu, att jag bara skrattar åt dom dära sura nyllena. Nu börjar jag bli hungrig också. Jag är ju så snäll att jag lät dom andra gå på lunch medan jag sitter själv här o ordnar allt själv. Kan verka att jag inte har något att göra eftersom jag skriver blogg, men jag skriver en mening lite då och då bara :)



Igår hade jag det mysigt med min älskling. Vi spelade yatzy, badade badkar, och pussades o kramades (med bonus) i sängen. HAHA, man märker att jag börjar bli trött.




Ovido - Quiz & Flashcards