Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Malin Söderström - 22 januari 2008 15:20

Sitter här på praktiken nu och har lite ont i magen.

Har gått bra idag, inte gjort något misstag ! (ta i trä)

Dagen är ju inte slut än ;)


Varför är det så för? Att när man säger något, så blir det oftast tvärtom efteråt.. Hmm, svårt att förklara. Men tillexempel om man sitter o spelar spel och utbrister: "Vad bra det går för mig nu!" Då brukar turen oftast vända :O Jag tror på övernaturliga krafter. Jag tror att det är Guds (Eller vem som än styr) sätt att visa att "Om man gapar efter mycket, mister man ofta hela stycket." 


Haha, blev suddigt det där.


Inte sådär jättebra att förklara. (!)  Kanske har fel "jobb" då, då jag ska sitta varje dag med kunder och förklara olika evenemang och lokaler. ;P


O förut då jag skulle gå på min lilla arbetsintervju såg jag att det inte öppnar där förrns klockan sex. Så, får väl vandra dit efter jag är färdig här då! Vore ju väl behövligt med lite extra pengar ;)


Sen ska jag möta upp Maria här i stan. Ska väl gå hem till mig o umgås tror jag! :)


Nu ska jag fortsätta att arbeta! Take care!

Ovido - Quiz & Flashcards