Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Malin Söderström - 16 januari 2008 10:22

är trött som ett as idag. Låg och snozade i sängen typ två timmar innan jag klarade av att kliva upp. Men, nu sitter jag är på jobbet iaf. Har hunnit med kundfodring o kontering, räknat kassan o fikat lite. (EN macka. Lär ju svimma av hunger om en stund.)


Det är så jobbigt att ha en sån stor magsäck som jag har. Är ju hungrig för jämnan känns det som.


Igår när jag kom hem vid 18tiden hade karln min lagat mat åt mig :) Är så skönt att komma hem i såna lägen :) Sen kom Kristian o hälsa på. Vi spelade tv spel , o såg på TV. Gick o handlade lite också. Lite godis o snus :P


Nu kom det in en gnällkärring o sa "Ni öppnar 11, men ni är ju här så, kan ni inte ta mig nu ändå då när du ändå sitter där?"  (Hon sa det drygt o nedlåtande) Jag KAN inte låta trevlig tillbaka. Även om det är oproffisionellt av mig att låta elak tillbaka, så, kan jag inte hjälpa det. Fattar inte folk att vi öppnar 11 av en anledning? Kanske för att det är massa saker man ska göra innan, och att systemet inte går att öppna innan? Suck. Kan ingen samla alla sura människor på samma ställe.. stänga in dom och skicka en missil emot dom? Haha


Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards