Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Malin Söderström - 4 mars 2009 22:55

Var skönt att vara med familjen ett par dagar.. Hann med kortknäppning med mamma o magda, firande med smörgåstårta glass och fick en värstingsdammsugare ;P, spela donkey kong med mormor och var till Tove o spelade bismark med henne o Linda som vanligt! =) Jag vann stort, viktigt att notera.


Men var som vanligt då man är borta skönt att komma hem igen... Christer var snäll som vanligt, o körde mig o Magda till sundsvall.. Igår så firade vi mig genom att dricka vin o spela kort med Markus o Johan. Blev chicago. Sen när karlarna gått hemöver, så åkte jag till Christian o sov där. Ville ju faktiskt ha en riktigt mysig födelsedagskram.


Idag har vi ätit kinabuffe till frukost, latat oss och sen ätit tacos :P Nu sitter vi och lyssnar på musik o ska lägga oss och se "The girl next door" senare. En fin film, som fick mig att börja älska This years love med David Gray. Se den!


Nu ska jag göra mitt bästa att underhålla syrran som ser ut att somna i sängen ;P Vill även tillägga att nästa helg kommer Erik till stora sundsvall från karlstad o förgyller min tillvaro med hans unika storslagna personlighet. Längtar, men viker mig av nervositet samtidigt.

Ovido - Quiz & Flashcards