Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Malin Söderström - 9 mars 2009 15:33

Är så galet trött. Första dagen jag jobbar nu på över två veckor eftersom jag varit sjukskriven... Har sovit mest hela dagarna, så har vänt rejält på dygnet. O i morse var jag tvungen att kliva upp 6:30. Blev bara ett par timmars sömn. Nu svider ögonen och känner mig helt matt.

Men, har gått bättre än förväntat att jobba idag. Trodde att jag skulle ha glömt en massa om vårt system, och att det skulle bli en för stor "chock" att ha sån intensiv kontakt med mycket folk på en gång.


Slutar 17:15, sen så får jag besök av kära Petra :)


Har inte haft ork eller lust att skriva senaste tiden...

Men senaste dagarna har sett ut såhär:


i Fredags låg jag i sängen precis hela kvällen och dagen. Såg en hel säsong av Vänner och några serier till som jag laddat hem! =)


i Lördags vaknade jag med ovanligt mycket energi. Tog mig en promenad i det vackra vädret och rensade massa tankar. Kom in o kände mig alldeles lätt.


Senare tog jag bussen till Micke. Blev bjuden på kycklinggryta o ris. Jättegott! Sen efter vi pratat ett par timmar så for vi till en fest i skönsmon.


Efter det kom Christian o sov över.


i Söndags gick vi på stan en sväng. Åt frukost på mcdonalds. Då han gått på jobbet åkte jag till Johan för att umgås med han, Ola o Anton. Åt pizza OCH lasagne till middag! ;P




I'm so tired of being here, suppressed by all my childish fears.




Ovido - Quiz & Flashcards