Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Malin Söderström - 10 mars 2009 21:32

Tiden går alltid så fort då man väl slutar 'tidigt'..


Ylva ringde förut o frågade ifall jag var hemma så jag kunde få mina presenter.. Så, hon kom hit med dom efter jobbet. Fick fina örhängen och en liten nalle som hade en tröja med ett tryck på... En bild på Ylva o mig! :,) Väldigt personlig och genomtänkt present. Blev så rörd. Jättegulligt av dig!


 Sen så har jag roat mig med att tvätta lite kläder , och sprungit iväg på drop-in solning. Vågade bara 10 minuter denna gång, för då jag o Annelie solade sist så brände vi oss båda två rejält ;O Vi solade 20 minuter då..

 Så, tänkte att 10 får gott och väl räcka.. Vill ju inte se ut som en flagnande tomat då Erik kommer hit på fredag. ^^


Känns så overkligt.. Tänker ju som vanligt ofta på dig, och drömmer. Spelar upp olika scenarion i huvet och ler... Men, det har ju bara varit en fantasi för mig. Ofattbart att den bild jag har i huvet, kommer stå alldeles framför mig.




Be careful what you wish for,  sägs det....

Kan inte.


Av Malin Söderström - 10 mars 2009 14:19

Träffade ju Petra igår efter jobbet.  Alltid kul att se dig, synd bara vi inte kunde umgås längre o oftare... Men, det är ju så. Svårt att hitta tider då det ska passa båda parter. :/ En av baksidorna i vuxenlivet! ;P


Fick fina och nödvändiga presenter av henne! =) Blev jätteglad.. Fick

 nytt duschdraperi, badrumsmatta, massa ljus och fina ljushållare! TACK igen underbara du. Sen innan hon skulle hem gick vi på hemköp. Folk måste ha trott vi var två hemlösa som inte fått i sig en matbit på vääldigt länge. Vi gick o stönade "åååh" vid varje hylla i princip. Man ska aldrig gå på mataffär då man är hungrig :P Man är ju sugen på allt, o köper mer än vad man borde kanske! :)


Väl hemma så gjorde jag allt för att inte somna. Så, jag storstädade lägenheten. Bytte även sängkläder.. Alltid så ljuvligt skönt att sova i nybäddat. La mig tidigt o såg Family guy, för att sen kliva upp den roliga tiden 5:15.


Sitter o jobbar med goa Ragnar, Viktor o Jonas nu. Vi har nyss varit på möte, gått igenom massa nya mål för personlighetsutveckling.


Sjukligt trött idag igen.. Tar ett tag innan man vänt tillbaka dygnet riktigt o vant sig.




Ovido - Quiz & Flashcards