Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Malin Söderström - 31 mars 2009 21:42

Igår var jag ledig.. Var på stan en sväng med Markus. Sen gick vi hem till mig och åt blodpudding. ;P Kollade på Tv o sen följde jag med han för en liten rundtur i lägenheten han ska flytta in i. =)


Sen fick jag besök av underbara Petra. Vi gick o handlade mat, sen hem till mig för att börja smälla i oss den ;) Blev grillad kyckling med potatissallad. Gooott! Efter det choklad o nötter. Massa prat om viktiga saker i livet. Relationer, mål och beteenden blandannat. Vi gick även o hämtade mitt Buzz vid statoil ;P Spelade det 3 ggr =) Kul!

Hon sov över.. Vi somnade in till Family guy ^^


Var mycket mysigt att ha dig där, gumman. Mycket givande samtal som fick många tankar att sätta igång. Kärlek till dig!


Idag började jag 13:30. Innan jag gick till jobbet så gick jag på stan med Tessan.. Köpte ett par skor, sen åt vi kinabuffe! ^^


Varit en bra jobbdag.. Blev än en gång mycket rörd och tacksam över min coach Lena. Hon är så omtänksam. Sen hade jag en mycket mysig långrast förut också. ^^




Ovido - Quiz & Flashcards