Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Malin Söderström - 18 mars 2009 16:07

Igår efter jobbet fick jag promenadsällskap av Peter! =) Vi gnällde som två kärringar. Vi höll på att ramla titt som tätt också för att verkligen gå in för rollen ;P


Sen hann jag inte så mycket mer än att prata med Tove, äta 5 mackor o sen duscha. När jag skulle lägga mig för att sova blev jag helt plötsligt sugen att läsa "Berts dagbok".. Ha ha ha ! Klockrent  xD


Sover så djupt nuförtiden.. Drömmer intensivt, och 1000 bilder snurrar i mitt huvud då jag vaknar alldeles yr.


Strålande väder även idag.. Så, jag tog en omväg till jobbet imorse för att få njuta av ljuset och värmen. Kände mig pigg och glad efteråt. En promenad gör faktiskt under!


Så glad att våren har kommit. Välkommen!

Snart är sommaren här... Sitta vid vattnet och omfamnas av lugnet.



Av Malin Söderström - 18 mars 2009 00:03

Är så otroligt sugen på förändringar nu. Vill ha nya fräscha friska vindar att dra in i mina lungor. Som ger mig ny energi och lyfter mig ett steg uppåt.  Vill inte stampa här på samma ställe.



Jag klarar inte längre att vara fast o bunden i hjärtat till en person som aldrig kommer tillfredställa mina känslor. 


Ska öppna dörrarna och låta andra möjligheter stiga in. 


Ska sluta kramphålla i det 'trygga o gamla'. 


Är en specifik sak i mitt liv jag tänker på nu, såklart. Och det ska jag redan imorgon börja vandra bortifrån. 


Hatar dubbla budskap. Är så less på det nu. Ska börja umgås mer med en människa jag dissat alldeles för mycket senaste tiden, som verkar vara en helt underbar person. 


Får se hur allt blir.. Men det får tiden utvisa. 


Efter den förändringen är gjord vill jag även söka ny större lägenhet. Sen kanske byta jobb helt o hållet? Kanske flytta till någon annan stad?


Det är mycket funderingar nu... Men det hela handlar om en och samma sak : Förändringar. 


Ovido - Quiz & Flashcards