Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Malin Söderström - 12 mars 2009 13:13

Igår kändes dagen väldigt lååång. Brukar göra det då man har delat pass.


När första passet var slut så gick jag o Christian in till stan. Åt lunch på mcdonalds, sen köpte vi lite kläder. Köpte en söt klänning på Gina Tricot blandannat :) Typiskt min smak. Finns så mycket fint där! Efter det så var jag svintrött o hade ont i magen, så gick hem o sov till jag skulle på nästa pass.


O efter vi slutat för kvällen gick vi hem till han. Låg o myste i soffan o såg 2 stycken otroligt vackra o fascinerande filmer från 'serien' The Discovery- Planet Earth.


Sov över där.. Startade dagen med kramkalas o ett bad. Skönt! Är på jobbet nu och räknar timmarna. Vill hem.

Så less på att känna paniken och rädslan. Tunghäfta och plötsliga svettattacker.


Ta mig, göm mig och släpp aldrig taget.









Ovido - Quiz & Flashcards