Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Malin Söderström - 30 mars 2009 12:20

Fredagen var hemsk. Dagen efter var det

Ångest ända ut i fingertopparna. Kvävde mig, och tårarna rann till kvällen.

 Någon som inte är Jag sårade två människor jag verkligen tycker om.


På lördagskväll gick jag bort till Cornelia.Pratade en massa med henne o Mia :) Åt chips o dipp, godis och nötter. Kändes så bra att umgås med er igen. Var några månader sist nu! :/ Det sköna var att det kändes precis som då. 

Sen skjutsade dom mig till Christian.  Känslan av att springa utan att nå fram till målet. Föll, med ett missförstått hjärta.


Igårkväll efter en sömnig dag, var jag så rastlös. Stoffe och Tim hämtade upp mig vid halv tolv. Vi åkte på max o åt. Var inte ens hungrig. Men maten är som vanligt det jag tar till som tröst.  Sen åkte vi hem till Tim. Satt o pratade om allt o inget. Hade trevligt :) Behövde verkligen det! Fick skjuts hem vid 3. Började fundera en massa då jag kommit hem.. Du får mig att må bra och trivs så bra med dig. Det vet du!



www.youtube.com/watch?v=34ZtT4Th9Ys




Ovido - Quiz & Flashcards