Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Malin Söderström - 24 mars 2009 20:44

Haha det är så jävla typiskt. Jag tror verkligen på ödet. Vissa saker kan bara inte hända av slump. Tillexempel igår..  Hade inte hört något av den där killen på ett par dagar, o han brukar alltid höra av sig varje dag. Så jag skrev ett SMS till han o frågade vad som var fel. Fick inget svar.. 


Senare fick jag för mig att gå till hemköp, med mina 'sovbyxor'  (fula gamla sletna mjukisbyxor som hänger i röven) och hade inget smink alls på mig. Tog även först en lång promenad så jag var svettig o röd i ansiktet. Och VEM kommer inte in på hemköp 5 sekunder efter mig?! SJÄLVKLART han som jag skrev sms:et till. Är inte det ödet så säg!


Liksom, klockan var sent på kvällen och varför skulle vi komma på samtidigt att gå dit? Jag fick iallafall panik, hann få med mig purjolöken o halvjoggade emot kassan. Tror inte han såg mig.. Hoppas han inte såg mig. :P Direkt jag kom ut började jag garva. Vilken jävla syn. En ful, rödblommig tjej kutar med en purjolök i högsta hugg. Folk kan ha tagit det lite hursomhelst ;)


Hade tänkt storhandla men det enda jag kom hem  med var en purjolök. Som jag även inte tog en påse till, utan la direkt i väskan då jag skyndade mig därifrån. Så, nu har min väska en härlig arom.


Annars så har jag haft en bra dag på jobbet idag med.. Christian sa nyss en möjlig anledning till att jag varit såå glad senaste dagarna ;P Det kanske stämmer.  Nu efter jobbet har jag umgåtts med J ett par timmar. Jag ser rakt igenom dig. 

Ovido - Quiz & Flashcards