Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Malin Söderström - 1 maj 2009 13:27

I måndags gick jag, Tim o Stoffe på bio. "The boat that rocked". Åt massa godis o popcorn som är ett måste. Filmen kommer jag ihåg ungefär två bilder av. Beror antingen på att den var helt meningslös eller att jag hade feber. Är nog en kombination ;) Sen efter det så körde Tim mig till Christian. Slocknade direkt. Man blir väldigt svag o ynklig då man är sjuk. ^^


I tisdags sov jag nästan hela dagen. Kryade på mig. Spelade lite tvspel också ;)


I onsdags fick jag besök på morgonen av Johan. Vi gick ut på stan o njöt av solen. Åt kulglass, handlade lite. Sen mötte vi Robban. Gick o satt oss vid ån ett par timmar. Mycket mysigt! Åt middag på mcdonalds. Sen gick vi hem till mig.. Sulan kom och joinade oss också. Vi spelade "Trodde du ja" o hade trevligt. Fick sovsällskap av Christian.


Igår torsdag, åkte jag hem till ljungaverk. Hade saknat alla så mycket. =) Fikade o surrade med syrran, sen gick jag upp till älskade Mommo. Vi bokade londonresan! :D Så nu är allt betalt o klart. Känns skönt! Vi köpte även biljetter till "The Phantom Of The Opera". Blir nog en väldigt fin upplevelse. Alla stunder med dig värderar jag så högt. Skulle vilja se hela världen med dig. :)


Sen gick jag bort till Tove. Satt ute på ballkongen med henne, Linda o Jessica flera timmar. Underbart! Vi grillade också, MUMS. Det kom fler folk sen.. Annelie blandannat. Älskade vän! När folket skulle på forum vid tolv, så åkte jag hem till stan istället. Ovanligt ;P Hämtade upp Christian o åkte hem till mig.


Nu är jag på jobbet.. Vi får finbesök här ikväll. Robert Aschberg o Gert Fylking ska komma :D Ha ha! Dom ska svara telefonen. Lär nog bli många roliga reaktioner ;)




Ovido - Quiz & Flashcards