Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Malin Söderström - 27 maj 2009 17:44

När jag slutade igår blev jag upphämtad av Elin. Vi åkte till Norra berget. Det var hon,  jag, Morén, Sulan och Johan. Så vi satt där i regnet ett par timmar o skulle grilla. Men när vi äntligen hittat en ny plats, där vi skulle vara skyddad från regnet, så hann jag aldrig äta eftersom Tim kom och hämtade mig då han slutat jobbet. Vi åkte till Martin.


Jag, Tim, Martin o Christian spelade fyrmans. Team Ma+Ma spöade det andra laget med hästlängder. ;D Då C åkt hem gick vi andra på statoil för att handla nåt att äta. Jag lyxade till det med en mikropizza. Sen slocknade jag. ;P Bebis.



 Idag har jag legat 5 timmar o tittat på  Desperate Housewives. <3 Nu väntar jag på att Stoffe ska komma hit. =)



Skrik hellre, än att inte säga något alls. 

Ovido - Quiz & Flashcards