Alla inlägg den 15 maj 2009

<3

Av Malin Söderström - 15 maj 2009 14:20

Vissa människor drar ner ens humör, har negativ attityd och vissa ger en ångest.


Sen finns det dom som får en att glömma allt jobbigt. Som får en att känna sig lätt så man nästan svävar iväg. Man ser saker i ett klart ljus.


I detta fall pratar jag om Emilia. Du gör mig lycklig. Din positivitet,ditt sockersöta ansikte och ditt hjärta av GULD får mig att känna hopp och energi.  :)  Du är så otroligt omtänksam. Är så himla glad att du finns i mitt liv. En stooor plats i mitt hjärta!



Av Malin Söderström - 15 maj 2009 12:43

Har alltid tyckt det varit intressant med beteendevetenskap. De flesta människor är lätta att läsa. Man vet varför dom gör som dom gör, och hur de kommer agera i olika sammanhang. Jag har ytterst sällan blivit förvånad, har oftast alltid varit medveten om hur personen/våran relation kommer att se ut.. Hur den kommer utvecklas eller förintas.


Sen finns det ju ett par undantag.

Man har fått sig några chockar.



En sak som är en klassiker, är då man håller på med någon. Och man själv börjar höra av sig mindre. Då börjar den andre partern direkt att försöka dra tillbaka en till den plats där de är vana att man är. Håller man på med en kille som inte "vill ha ett seriöst förhållande", så vill dom ändå ha en för sig själv. Man ska alltid finnas där tillgänglig så dom har något när det passar.


Fick typiska såna SMS igår. Eftersom jag kan se igenom det, så skakar man bara på huvet. Man vet ju deras syfte. När man är påväg bortåt, så säger de smickrande ord så man ska smälta och backa tillbaka.



Valde att stanna hemma igårkväll. La mig o såg flera program Vänner istället. :) Har ju laddat hem alla säsonger..


Är på jobbet.. Sitter med Emilia i utbildningsrummet igen :D Lovely! Vi är nyttiga även idag. Har precis smällt i oss tårta :P haha. Göttans!


Magda ringde förut o fråga ifall hon fick komma till mig idag.. Så, hon är hos mig då jag kommer hem =) Får se vad det blir ikväll..  Vet inte om Anton kommer sen heller.. De märks. Grymt skönt att det är helg iallafall.








Ovido - Quiz & Flashcards